9 ani de fotografie pe film


 

Viata mea de fotograf a inceput pe film in anii de generala si spun asta pentru ca pe atunci sransesem cateva diplome de participare la diverse concursuri scolaresti adica din 1996 incoace. Problema mea pe atunci era ca imi placea mult sa apas pe declansator fara sa imi dau seama cat costa o fotografie si fara sa studiez indeajuns acel cadru. Fotografiam la inceput pe un Practika cu 3 obiective si anume 35mm 2.4, 135mm 2.8 si un 50mm 1.8 defect. Eram foarte atras de tehnica fotografica mai alessi de propriul laborator foto unde imi developam fotografiile pe film cu chimicale azo

 Mai tarziu , prin liceu, dupa ce am prins de alocatie problema a devenit alta ia investitia nu a mers in fotografie cum ar fi trebuit ci alocatia mergea pe tigari iar prin 2003 sa defectat si al meu Practika. Dupa o pauza de cateva luni l-am dat pe un canon , plasticarie manuala si automata cu blitz incorporat. Am tanjit mult dupa un asemenea aparat foto dar ma gandeam cu nostalgie la vremurile de full manual si cat de mult ma ajuta acum pe canon semiautomat. Am tras si cateva nunti pe film pana in 2005 cand mi-am luat nikon D70.

Regretul meu cel mai mare de acum este ca in perioada mea de aur de practica a fotografiei  mi-am dat banii pe tigari

Comments

Popular posts from this blog

10 ceaiuri antifumat

Unchiu fumator si sanatos tun

Review in sfarsit nefumator